Wednesday, January 12, 2005

Tak tau apa nak buat

hmmm ari nie aku sebenar bz mcm semalam gak tapi aku tgh stuck buat programming punyer coding hmmm aku tgh design company nyer receipt, customer statement, debit note, kredit note, huh amat bz lepas tu ader lagi tambahan dgn logo lagi dahlah aku nie takder flash kat office nie last2 aku buat dlm linux guna flash hmmm nasib linux ader intergrated dgn software aku install jer jadi 3dr party software walaupun mmg bahaya tapi apa boleh buat tapi yg bestnyer flash tu mmg susah nak bukak cuma org tertentu sahaja yg boleh bukak software tu hahaha biasala ler aku nie mmg giler dgn open source nie tgh cari yg free punyer tapi tak tau lak camner... tapi apa yg aku tau our company need a free software dpd menggunakan software yg license kalo tak last2 aku gak kena buat software tu huh pening pening... dahlah dgn masalah linux printing belum lagi selesai pening kapla aku tapi nasib ok jer sekarang nie masih dpt cover lagi hmmm dgn keja kat sini aku tgh buat side income tak tau lah lak camne sbb kat swk nie dier nyer market turun naik jer... dgn gaji camni aku pun rasa mcm tak tahan tapi apa boleh buat kerja kat kch nie mmg byk saingan sbb market kat kch amat amatla rendah tak mcm kat semenanjung tu sukati jer.. tapi itula aku arap dpt kerja yg sememangnya amat stabil huh aku amat rindu gak kehidupan kat unimas tak tau ler camne lah ko org suma kalo ader sapa2 tu tengok aku nyer blog nie bagi msg ok arap suma bahagia n dpt mencapai impian ko org samada kerja atau sambung belajar..

No comments: