Monday, January 03, 2005

Pengenalan kepada New Blog

------------------------------------------------------------------------
Asalamualaikum kepada semua pengguna internet. Hari ini satu lagi laman web aku yg telah aku bina huh sudah banyak web host free sudah aku cuba mungkin ada lagi yg akan aku cuba lagi. Azam aku tahun ini ntahla aku pun tak tahu tapi yg aku tahu tahun ini merupakan permulaan hidup aku bekerja dan membina empayar ku ini bagi yg pernah mengenali aku ada yg sudah berkahwin ada yg sudak bekerja ada juga yg belum bekerja dan ramai juga member aku yg telah berjaya dalam dunia it nie. Aku just go on to my own lifela n aku dah bertunang dengan seorg wanita yg aku admire masa kat unimas dulu dan dia sekarang masih study n tak lama lagi akan gradela. Sekarang aku belum ada gambar nak show kat ko org mengenai diri ku sekarang. Sekarang aku kerja kat Asialink Cargo & Packaging Agency Sdn Bhd sebagai IT Support Staff tapi aku tak pasti samada akan tukar ke IT Management Personnel maybe ada "kacak" ler bunyi nama tu kuang kuang kuang... tapi kerja dier biasa jer takla secanggih bunyinya tapi kira okla gak dpt kerja kan.


Open Source Software

------------------------------------------------------------------------
Aku ader jumpa satu Antivirus baru iaitu ClamWin iaitu satu open source antivirus utk korg try bagi yg nak free yg keja kat swasta tu boleh try kat ClamWin AntiVirus

No comments: