Saturday, January 29, 2005

Macam biasa jer...

ari nie mcm biasa bz manage komputer punyer file huh aku kena susun sumer komputer nyer file n buat jadual harian utk komputer maintainance also mcm biasa printing programming huh dah boring aku fikir dahlah dier nak ujung bulan nie nasib extend huh ke ujung bulan febuari huh kalo tak mmg teruk aku penin penin... ari nie baru dpt aku edit bloggers aku n edit forum aku gak hehehe.. mcm biasa ler.. hmm sekarang aku tgh fikir apasal lak aku punyer bloggers tak dpt syor suma link2 members aku n jam aku gak tak nampak dlm internet explorer tapi dlm firefox dpt jer.. hmm penin penin.. tapi apa boleh buat sape yg tak nampak tu boleh anda2 sekalian guna firefox baru ler nampak jam aku tu yg mcm si roime punyer.. hehehehe sorry roime aku hijack ko nyer idea letak jam kat bloggers aku hehehe peace brother hmmm ari tu pasal linux tu aku try install kat komputer yg lagi satu tu tapi dier nyer samba icon tak kuar chis penat aku cari tak gak dpt2 kureng asam tul ler.. dah brapa kali aku format n install balik tak gak dpt lepas tu aku try install samba masih gak tak dpt slalu kalo suse personal yg slalu aku install grenti dier akan syor ikon network tu chis.. penat aku cari sampai sekarang pun tak dpt2 hmmm guna konquerer masih gak tak dpt kurengs punyer asam tul penin gila babas last2 aku biarkan jer.. sbb byk kerja kan takkan nak configure benda tu satu ari dahlah bos nak aku buat nie tu huh byk lagi nasib ada member kalo aku sorg mmg mati ler aku sorg2 jer buat sekarang nie aku tgh terfikir nak buat system insurance guna vb company tu nak suruh aku ngn member aku buat satu syst guna vb aku cakap ok jer.. ari tu ader aku jumpa bincang ler mcm2 dier nak aku yer jer tapi member aku nak guna vb so aku on jer la kira ingat nak guna asp tapi tak per lah dah dier org nak guna vb gunala.. akhirnya ader gak org tengok aku nyer forum kalo tak uhuk uhuk sedih aku tak der org nak masuk forum aku yelah kan.. ramai nak masuk forum mcm ittutor, infobintulu, terato,linuxforum ker n mcm2 lagi yg pernah ku tengok... dlm forum tu huh n sbb aku takder server aku guna free nyer forum akhirnya dpt gak aku satu forum huh tunggu aku ader static ip sendiri baru ler dpt aku buat forum khas dibuat oleh aku sendiri hehehe tu kalo ler aku ader server tu hmmm takpe angan2 jer... hmmm n bagi ko org yg ader masa sila silakan masuk ke forum aku ok n bagi ler maklumbalas ttg forum aku yg tak seberapa nie ok... hmmm aku dengar tak lama lagi bebudak unimas nak final exam hmm mesti bz dier org hmm ini ader info terbaru aku dgr company nie nak lelong suma brg2 yg tak bagus mcm kemek sikit jer hmm mmg best gak aku dengar sbb dier org cakap kalo mana2 brg yg dihantar tapi rosak sikit jer mcm kemek ker terbiut(bhs swk) ker dier org akan lelong tu jer yg aku dengar lah.. huh.. time nie aku sorg jer dlm bilik nie member aku sumer bz buat kerja aku pun ader gak kerja p ilek ler.. hehehe... biasa lar.. tengah tenangkan diri sendiri.. katakan...

No comments: