Thursday, January 06, 2005

Mcm Biasa tapi BZ

huh ari nie aku sungguh sibuk giler babas dgn kerja ku huh mlm semalam dpt contract ler utk buat project dgn satu agen insurance hmmm leh thn gak tapi ialah dier takkan bayar tapi aku tau biasa ler huh mlm tadi aku sampai kat umah dlm 11 wah mmg lame giler kiter org discuss tu baru jer org kanan dier belum lagi bos dier. tapi tak pe aku tak kisah wah sukar gak system tu dier suruh buat system insurance tapi takpe aku dgn member aku sama kerja buat syst tu dah dier org cakap chinese aku manela faham satu patah perkataan pun aku tak faham tapi ader gak cakap inggeris org kanan tu baru jer age mcm sebaya aku jer tapi dah jadi org kanan hmmm sambil tu bz ngn keja ofis aku nie lagi penin penin bz semacam jer ari nie aku pun dah ngantok sbb malam tadi aku tgh assemble pc ku dah tukar mobo baru alhamdulillah tapi biasa jer p3 sbb sekrg p3 sukar nak dpt, mobo baru ader2 tapi mahal ooo baik beli baru jer mobo tu 2nd hand jer dr member aku n mayb dier jual dlm 150 kot kalo kat pasaran dlm 300 mati nak leput aku nak membelinya.

No comments: