Monday, January 17, 2005

Ari yg memboringkan

huh ari nie mcm biasa buat prog huh tapi itula mcm2 jer.. nak buat selain tu dahlah ari nie aku terlupa mempunch kad kan kad aku chess... lepas tu dtg akhir lagi tu dlm pukul 815 huh bangun terlambat lak hmmmm biasa ler... sekarag nie.. bebudak unimas sudah minggu exam so aku arap dier org buat yg terbaik ler teringat aku masa dulu2 tu.. huh mmg masa exam mesti blaja last minute huh ari nie simen2 yg sudah di simen tu dah kering sikit jer.. cuma kat bawah simen tu jer belum kering dan layer yg kat atas tu dah kering biasa ler... n sekarang member2 aku jadi carpenter kejab hehehehe kesian tapi best gak fun ma... hehehehe.. fun sbb cat dinding opis tu sekarang dah kotor org swk cakap "bertekang.. jak..." hehehehe.. ari nie aku tgh buat tambahan pada blog aku tgh menghiaskan link member aku n fiance aku hehehe bagi ko org yg tak tauk aku dah ader fiance dah... jgn terkezut saje nak chop chop... ma... hehehehe anyway... Good luck pada pelajar unimas yg tgh exam hmmm dan aku tgh penin2 memikirkan camner nak buat prog nie dah naik penin penin... n member aku lak sdg memikirkan camne nak buat network structure sambil mengecat kekeke... sian member aku tapi apa boleh buat bos selalu panggil dier huh ari nie opis aku mcm sardin jer ramai giler babas sbb satu bilik tu kan kena simen n tgh renovation huh tak lama lagi raya aji lepas tu tak lama lagi nak taun baru cina huh risau gak aku sbb nanti tak dpt nak pegi opis takut banjir mcm tahun lepas teruk aku nasib time tu cuti kalo tak tak ler aku g kuliah huh.. mmg banjir giler babas ooo sampai ke lutut huh n then kepada mangsa tsunami aku pun sedih gak dengar lepas tu bila aku tengok berita semalam hmm mcm2 jer berlaku ader yg syor gambar nama kalimah Allah SWT huh mmg ajaib tapi mmg benar n then ader masjid kat Thailand kalo tak silap aku ler masa tu ombak tsunami menyerang dah terbelah dua bila kat masjid tu hmmm masa majalah 3 huh kesian member aku tengah mengecat mungkin ari nie dah abis kot bila chat tu sbb ramai org tu... tak mungkin tak abis kot.. hmmm nampaknya bos aku lom datang lagi time nie tgh rilek2 ler anta blog aku nie hehehhe biasa ler.. setiap ari kerja aku grenti anta blog aku kalo bz baru ler aku tak anta blog aku nie...

No comments: