Wednesday, September 20, 2006

Ari yang membzkan..

Ari nie aku bz baiki regulator office aku.. 3 regulator n 2 regulator dah dibaiki... fuh nasib ada pemateri dengan sucker kalo tak mmg susah oooo aku just pateri jer... kat board tu then benda tu ok jer... fuh susah gak nak bukak benda nie tapi akhirnya dpt gak aku bukak.... cari dlm website tak gak jumpa2 cara dia so last2 guna jer... tester check... dpt gak... skarang aku lagi fikir camne nak baiki monitor kat umah aku tu... ader 4 buah monitor 3 buah pc sebuah jer ok yg 2 buah pc mobo ader prob... hmmm kalo suma ok hehehe.. alamatnya jadi cc ler umah aku nanti hahaha...
-------------------------------------------------------------------------------------------------


ini dia tester aku... aku beli ari tu kalo tak silap rm3 jer.. kat 100% store kat jalan keretapi...


nie plak kipas aku hmmm rosak jer slalu sbb dia nyer besi tu dah bengkok so aku terpaksa ler.. bukak dia supaya senang aku baiki dia letak minyak nanti...


ni plak salah satu regulator yg aku baiki... ni jenis avr biasa jer... sumanya jenis lama... biasala... kompeni punya... dpt gak aku baiki...


ni dia regular dia.. jenis lama kan... biasala.... takder duit nak beli yg baru2 nyer... nie dah siap dibaiki and nak antar ke office sebelah...


nie plak pandangan dari belakang dia... cuma satu plug jer... kalo yg 2 plug tu.. transformer dia berat ooo tapi bahagian eletronic dia sikit jer.. hmmm menyusahkan jer... buat casing jer besar2 tapi dlm yg suruh dia berat cuma transformer tapi kalo regulator yg terkini fuh kecik... tapi lom ader gambar lagi nak upload nantila...

No comments: