Wednesday, October 18, 2006

Ngantok nyer....!!!!

Well ari nie ada staff baru datang so aku kena ajar dia camna nak guna system kiterorg hmmm.. dia mmg fast learner biasalah... cina... tak lama lagi nak Raya so mmg bz gak.. aku dah siapkan baju raya aku and dah beli "sabok" berwarna itam... raya nie mcm biasa juga takderlah aku nak best sgt biasalah.. takder apa2 yg best tapi itula aku rasa member aku mayb ramai yang datang raya nie... kebanyakkan mayb member sekolah or member sama keja... biasala dtg mkn kek n biskut jer tu.. aku cuti dari 23/10 sampai 28/10 minta leave seminggu then aku malas nak lama leave kira nak jimat leave kalo ader apa2 hal senang minta leave lagi hehehe...

Semalam aku bz update website alumni aku... bz letak decoration utk raya kononnya.. hehehe... biasalah... saja nak buang boring byk gak yg aku dah buat utk mencantikkan website tu..



Gambar2 yang aku ambik...

-------------------------------------------------------------------------------------------------



nie gambar biskut yang dibuat oleh mak aku fuh mmg sedap.. hehehe.. aderlah merasa... sikit..



ni pulak aiskrim berbentuk biskut fuh sedap ooo tapi itulah satu packet hampir2 rm10.00 mahal jugak....


-------------------------------------------------------------------------------------------------


nie monitor baru office kau.. itam waseh tapi nie monitor bos bos aku nyer.. dia org beli 2 bijik aku sajer jer pakai dulu nak test katakan... acer 15"



Gambar2 Kucing aku tengah posing
-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Inilah kucing aku tengah rilek duduk bersandar kat adik aku.. hehehe...


Kucing aku tengah minum susu sambil bertengek atas dapor umah aku....


Tengah ilek2 duduk atas almari...


tengah ilek2 baring atas lantai...

nak buat catwalklah tu.... hehehe

No comments: