Tuesday, September 12, 2006

Gambar-gambar terbaru....

fuh... nie pulak gambar masa kiter org pergi funfair and pergi mkn kat pizza hut...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Pizza Hut Padungan


nielah pizza yg kiter org mkn kat padungan berdepan dengan bangunan tun jugah hmm okla rasa dia sedap gak...


hehehe nie aku memandai jer letak sos kat atas tu hmmm tengok mcm best jer rasa dia pun best....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Funfair kat Taman Sukma

nie ada beberapa gambar aku ambik masa funfair well gambar dia tak clear sgt tapi okla kiter org cuma main 2 permainan jer iaitu yg roda besar tu dgn bumper car... dua tu jer... sbb tak der duit nak main bebyk sbb masuk jer dah RM2 then 1 token = RM2 permainan tu kebanyakkan dalam 3 token untuk seorg dewasa... Kalo tak silap aku kat token dia ader dia cakap "uncle ringo" maybe itu dia nyer funfair nyer nama kot.. ntahlah aku pun tak tau.. hehehe...



Itu dia sotong kurita nyer permainan 3 token utk sorg jer... well dia cuma pusing2 jer...


hah roda impian nielah yg aku main hahaha.. 3 token sorg well besa jer... dulu masa kecik pernah naik tapi okla gak... dpt gak main lagi pada masa skrg....


Yang nie pulak tempat main bumper car well 3 token utk 2 penumpang kalo mana2 yg ada anak ker mmg jadi 3 penumpang ler alamat dia...


hah nie pulak air force one dia mcm main tikam2 jer permainan nie... nasib takder yg muntah kalo ader kan susah.... yg kat belakg tu dia main pusing2 sampai 90 darjah kalo tak silap akulah...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Roti John Matang Jaya

Ni plak roti john kat matang jaya aku mkn bolehlah sedap rupa dia mmg mcm kebab tapi lebih besar dari kebab....



Sedapkan rupa dia mmMMMmmmmmm.... nyam nyam...


nie pulak rupa dlm dia sedapkan... nie daging yg telah dimasak dan disebatikan dlm roti dia mcm kebab....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Keropok Twistes


Nie dia keropok twistes tandoori chicken dgn salmon teriyaki... kedua2nya sedap baru jer ader dijual kat choice food kat satok... minggu lalu aku cari2 tk gak jumpa... tapi skrg dah rasa well ok jer...


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Keta Mak aku



nie dia myvi mak aku merah bergaya jer... hehehe... itulah keta kancil mak aku dah milik aku dah...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Nokia 6070


nokia nie sama jer dgn hp aku 6020 tapi function dia lebih sikit mcm dpt support mp3 and dpt zoom gambar yg diedit sampai 2 kali mcm hp aku cuma sekali jer zoom



nie pandangan dari depan dia... yg atas tu tadi pandangan dari tepi.......


-------------------------------------------------------------------------------------
Kucing Siamku



hehehe nie kucing aku mcm biasa dlm baldi suka jer main sorok2 dia nie...



nie plak dia dlm beg tangan mak aku.. hmm kucing nie takder keje lain suka main sorok2 dlm beg hah.. dah kena tangkap dah....



Hmm muka selumber jer bila dah kena tangkap dlm beg buat mcm tak tau pulak.... hehehe...

No comments: