Friday, August 26, 2005

SPA Exam

semalam aku ader exam spa huh yg part math tu jer susah byk gak yg kosong aku tak abiskan well biasala... tak sempat kalo tak mmg aku isi huh.. aku tak prepare pun soklan dia mcm tu chis.. mistake aku gak coz tak study kalo aku tau mmg dah aku study bahagian math tu dahlah byk kebarangkalian fuh.. susah giler oooo yg dia ader 2 bahagian Bhg A dipecah lagi ke 2 lagi peringkat.. manakala Bhg B dipecah ke 3 peringkat...

mula2 bhg A tu yg exam pertama tu aku dpt jawab senang jer.. then exam kedua pun senang
lepas tu exam ketiga pun okla... tapi bila exam ke 4 aku nyer otak tetiba jer kebas tak tau nak fikir ape blur suddenly maybe aku dah lama tak buat kira mengira nie huh.. dahlah tak leh guna calculator apa boleh buat.. nasib.... then exam ke5 aku cepat abis dlm kul 340 dah kuar dia abis dlm kul 4 well biasala then aku g ambik aku nyer fiance dia pun exam gak hmmm exam kali nie ader though sikitla.. tapi takpe.. biasala... yg aku sempat ambik gambar nie jer...



skrg nie aku tgh bz dgn line baru nie coz aku kena buat report tengok line mana stabil then kiter org guna line tu so line yg satu lagi akan potongla.. tak guna streamyx lagi... buat masa skrg guna 512MB jer.. sbb aku dah check dia nye speed hmmm ingatkan 1 mac chis.. 512MB jer sama dgn umah aku tapi stable gilerla.. dpd umah aku 512MB hampeh tul... tak guna slalu jer dc.. chis.. nanti aku nak komplain kat telekom aku rasa cable line tu ader prob tu sbbnya... kalo cable tu ok mesti takder masalah.. hmmm nantila skrg nie bz sikit nanti dah tak bz la plak hmm boring.. tul tapi takpe aku nak cari keje baru lagi.. arap2 jer dpt.. biasala...

No comments: