Wednesday, August 24, 2005

Ari nie aku boring2 publish gambar hardware opis aku biasalah dah takder benda nak dibuat hmmmm aku pun tak tau tunggu offer dr kompeni lain ambik aku nie aku dah bosan keja kat sini, bwh nie aku nyer dsl500g kat opis aku hmmm mmg ader gila2 sikit model nie also susah nak confugire aku tanya member aku yg dah keje kat advancenet pun cakap susah nak configure model nie ntahla nape aku check dlm internet pun sama tapi nasib dia ok kalo tak grenti dtg lagila penyakit dia tu... nak beli bos aku cakap takyah sbb dah ada modem hah yg modem tu satu lagi problem telekom punyer modem lagi penin nak configure aku pun tak tau camne nak configure benda tu



yg nie plak dia nya switcher 8 port dan 16 port dr modem



yg nie plak aku nyer cripper kat opis ari tu kiter org buat cable tapi skrg nie dah tak guna lagi dah.. kiter org beli ari tu dlm rm300 lebih ish ish ish.. mahal tapi itula.. dia..


nie boring2 jer publish gambar nie.. biasalah.. kalo tak boring mmg jarang aku nak publish dlm blog nie mcm bulan 4 sampai 5 sempat gak aku publish wlpn bz... huh. biasala...

No comments: