Monday, October 17, 2005

Satu ari yg memboringkan lagi...

ari nie aku mcm biasa tengah ilek2 jer... takder keja pagi tadi suddenly jer internet takder bila check punya check chis.. tertutup switchla plak cheh.. tertipu nampaknya.. isk... apalah... ari nie adalah cuba kubuntu 5.10 well interface menarik tapi belum tentu lagi samada sesuai tak dgn environment system kiter org hmmm... tengah cuba2 gak sambil tdo gak.. dengan slumber also tengok fikir2 samada ok ker tak mcm stabil jer... tengok... ari nie minta annual leave 2 ari jer... 2 ari lagi unpaid leave chis... saba jerla... well mcm biasala... potong ler gaji aku nie... bonus plak tak tentu... dpt ker tak.. dependla... anyway... nie gambar pemandangan masa aku g ke star cineplex boleh tahan gak gambar dia nasib ok hehehehe...



nie tiket "The legend of the red curse" yg aku dpt free ari tu masa g kat wisma seberkas



nie plak pemandangan dari atas kat cineplex cantik kan hehehe kat tu ada hilton dan tokong cina gak nampak hehehee



ni plak gambar org tu tengok posing hehehehehe



nie plak posting maut dia...

hehehehe... itu pasal cita aku ni plak cita pasal kucing ku posing maut dia hehehee dbx jgn jeles hehehe penat aku minta dia posing tadi..


tengok tengok tikus tu belari2 kat bawah lantai tu...



muka slumber tengok org hmm biasala tu... sambil mengoyangkan kaki diala tu...



buat muka slumber nak makanla tu.. ish ish ish... sian ader bell lagi tu.. hehehe adik aku letak kiut kan hehehe....

No comments: