Saturday, October 29, 2005

Cita aku eksiden

ari nie dgn slumber aku dlm opis tak buat keja fuh ari khmis tu aku eksiden nak cakap aku langgar tak gak coz dia mcm langgar dr tepi lah.. brek moto aku bergesel kat rim keta tu fuh kia wagon lagi tu.. then rim alloy to dahlah harga rm 1k mula2 org tu tak nak settle sendiri dia nak tunggu polis chis.. aku saba jer then bincang sama bincang dia cakap ok settle sendiri so aku terpaksa bayar rm200 huh... mana plak aku nak cari duit rm200 nie dahlah suma duit aku guna utk raya pergh... saba jerla.. so ari jumaat tu aku pergila bayar kat dia, nak jumpa kat rhb depan sana tunggu punya tunggu dah 30 min dah tak gak sampai2 then dia call dia cakap tak dpt nak jumpa coz ada hal so dia suh aku g umah bini dia kat jalan muda hashim nasib dekat fuh kalo tidak jauh ler aku mencarinya... then bila sampai kat sana aku bagi jer kat akak bini dia coz bini dia kuar ntah kemana ntah.. then malam tu lepas sembahyang terawih aku balik then tetiba jer ada call dpd org tu dia cakap dia nyer rim dah ok dah so dia bagi balik rm100 hmmm mcm tak percayer jer then ari niela aku nak gi ambik hehehe tak taulah betul atau tak dia nak bagi p aku g jerlah ari nie tengok mcm mana... hehhehe...

nie plak gambar pc yg aku install fuh lambat gilerlah dia cuma leh masuk dlm safe mode jer.. windows95 hmm mmg sukar dipercaya coz dia pentium jer 16mb jer hehehe p skrg aku dah install windows98 tapi lambat gilerlah dia buka janji ader coz aku takder windows95 nyer diskett boot also installer dia so install jerlah windows98 nasib dpt fuh...


ni aku masuk safe mode tengok dia nyer properties


hah tu dia windows95


nie plak isi2 dia jenis lama nyer casing fuh.. hampeh tul nak bukak dia susah oooo


hah ni dia pentium dengan ram 16mb Acer nie tau...


ni plak dia nyer casing aku tak bukak sepenuhnya tadi yg atas tu side dr sebelah kanan


nie plak gambar org tu buat posing maut dia dengan rainbow kat wisma serberkas kat tempat parking tu hehehehe....




last and not least my cat keh keh keh.. kucing ku injured lagi.. keh keh keh... biasala kucing nakal sgt suka nak street fight kat luar umah ya... besalah hmmm nak jadi fujiwara takumi p fujiwara takumi race guna keta kucing aku plak nie fight guna kuku dan gigi tapi slalu kecundang ish ish ish.. kesian...


No comments: