Thursday, September 22, 2005

Hari yg boring

hmmmm ari nie mcm biasa jer.. takder apa yg berlaku just buat website tu jer... also aku guna quanta utk edit website tu.. well okla dia mcm dreamweaver gak mmg dah sedia ader dlm fedora core 3 so aku guna jerla.. dgn slumbernya semalam dah start mula website nie hmmm well nie dah ari kedua takder apa2 perubahan just tambah jer apa2 info dlm tu also ko org leh g ke website nie asialink cargo then ko org tengokla.. aku dah siap buat peta dah skrg nie tgh ilek2 jer tgh mikir idea nie. nak buat apa lagi hmmm maybe something more demanding... bz bz gak tapi chat chat gak mcm biasa... hmmmm sungguh bosannya idup aku nie takder benda baru hmmm ari2 mcm tu jer huh.. tak tau nak tulis apa actually tapi update jerla... owh ya anyway aku ader jumpa my classmate ari tu hmmm bebudak sama sekolah dgn aku dia org ialah abdul rahman and geng2 dia org kat pizza ria bawah jambatan dia org nie slalu lepak kat situ well ari tu jer aku disapa dia org minta chia hehehe tapi aku dgn slumber bayar jer duit tu then jumpa dia orgla tanya kabar well rahman nie keja kat dbku yg lain hmm ntahla aku pun tak tau mana dia org keja dia org tak nak bagi tau aku cuma tau yg rahman nie mmg sama klas dulu masa aku form 4PKE2 tapi bila aku dah naik ke 5PKE1 aku tak jumpa dia hehehe aku kira naik pangkat ler.. ker PKE1 hehehehe tapi study mcm tu jer.. lulus cukup mkn hehehe also aku ader gak disapa plak oleh classmate aku debbie well tgh training kat kl hmmm selama 5 bulan well biasala nak keja yg sorg lagi tasha hmmm masih ambik master lom abis lagi well dia minta tolong aku buat PHP well aku manala tau benda2 takpe study jerla knowledge nantila aku buat research bebenda nie manala tau berguna utk website aku. Then lastly kedung fuh dah jadi lecturer mcm tak percaya jer bila dia cakap yg gaji dia 1900 wahh byk tu.. biar betul... dia lecturer kat politeknik kuching well takpela nie dah jadi org kaya hmmm boleh aku minta dia blanja nie hehehehe...

Bawah nie plak aku punyer peta yg aku buat guna flash hmm kena ader improve sikit.. huh...


Yang nie plak design aku utk astin lecturer tu minta aku tolong design logo also banner dia org hah inila dia hasilnya cantikkan hehehehe



Yang nie aku guna adobe photosphop utk buat dia huh serta dgn dia nyer logo tu huh mmg kena teliti ader gak campur flash lar coz nak bengkok2kan line tu kalo guna adobe aku tak berapa sgt kalo guna flash mmg ok jer..



Yg 2 bawah nie aku guna flash jer.. aderla gerak2 sikit tapi budak tu tak nak well slumber jerla..



No comments: