Monday, February 13, 2006

Ari yang memboringkan

Semalam aku demam tapi ari nie sama gak masih lom baik hmmm terlupa plak mkn ubat fuh... mata aku pun dah rasa lain jer... ari ahad lepas aku ader pergi perkahwinan member aku iaitu Azizah Haji Jamel. Dia nie sorg member aku yg blaja kat UNIMAS well dia kahwin dengan pakwe dia alifshah kalo tak silap aku nama dia.. aku just pergi mkn then jengukkan muka aku kat pelamin dia then.. mcm biasa aderla jumpa adik dia sama sekolah dengan aku masa st joe masa sekolah menengah dulu... hmmm... minggu lepas gak tunang aku nyer birthday.. well aku bagi dia patung bubup yg dlm kelab disney tu fuh penat aku cari satu kuching nasib ari tu dia org ada jual patung tu tak plak aku sangka selama 2 tahun mencari akhirnya jumpa gak hehehe... bawah nie aderla gambar2 sikit member aku kahwin tu...




nie kad perkahwinan member aku well kad dier kecik jer tak besar2 atau havoc biasa jer...





nie gambar masa dia dah abis bersanding hmmm cantik tak baju dia hehehe... well sorryla gambar tak berapa cantik sangat tapi nampakla sikit kan...



nie plak keta pengantin well nie mmg keta member aku nie bukan suami dia punyer hyundai getz fuh 60 ribu ooo keta nie.. aku dah check dah... berapa harga dia... hehehe biasala survey keta baru... katakan.. tapi time nie aku dah beli keta 2nd hand jer... kancil mak aku... baru lepas settle tadi... hmm isok nak check kat puspakom lagi hmmm... tengokla nanti camne...

No comments: