Tuesday, June 07, 2005

Distro yang aku... try and error

Ari nie aku fenin2 configure FC3 aku nak configure lak SLES9 lah pulak hmmm sbb dua distro nie ler.. yg memeningkan kepala aku... bila aku guna FC3 mmg stabil tapi ader gak kelemahannya nak configure samba susah tul... tapi bila guna SLES9 fuh suma ader samba pun ok jer... tapi itula... scanner lak dia ader masalah hmmm nie ader gambar aku nak show ko org...




nie lak aku nyer SLES9 and samba aku... hebat kan...




tapi ituler.. aku nie masih pening nak selesaikan benda nie...



nie aku convert sles9 ke XP nyer theme hmm bolehla mcm xp kan...



nie plak aku test guna fl4m sama gak mcm flash tapi nie version beta hmmm.. ader byk function yg tak jalan...



nie lycoris nyer... hmm aku tengok tak stabil.. walaupun kebanyakn function dia mcm windows xp tapi. ader gak.. masalah..

No comments: